18 października 2012

Szkoła, czas, nabór

 

 

 "Grrr" - Pepe, większość odcinków

 

 Zmieniłam szablon. Co o nim sądzicie?
 Zmieniłam nick. Jest miej banalny.
 Dziś bardzo krótko. Wiem jak dawno pisałam. Podle się z tym czuję, naprawdę. Ale jestem w trzeciej gimnazjum, nie mam czasu. Jednak zależy mi na blogu więc wymyśliłam, że poszukam współtwórcy. Naprawdę, zapraszam do współpracy. Mam kilka warunków do spełnienia:
- umiejętność pisania. Składanie  poprawnie zdań, znajomość reguł (duża litera, ogonki przy ą, ę;  kreski przy ń, ź).
- zainteresowanie Fineaszem i Ferbem. Chcę uniknąć takiego bylejakiego lania wody.
- nie tyle czasu co konsekwentnego pisania. Raz na miesiąc? Ok, ale bierzemy to na poważnie
- nie jesteś pokemonem. Nie jest to dyskryminacja, po prostu nie chce kiedyś zobaczyć posta w stylu "|=|nea$z je$-|- -|-@|< | sł|-|-" czy jak to się tam piszę. Po prostu tego nie trawię.
 Kontakt znajdziecie z boku. Czekam na wasze propozycje.
 Nabór dodam wkrótce do MENU. Pracuję nad pewną akcją która też się tam pojawi. Zdradzę wam, ze jej motyw przewodni brzmi "Carpe Diem". Kto by się spodziewał :D
 Od dziś możecie mnie znaleźć na NASZERO. Będę prowadzić tego bloga razem z Rufim. Czekam na tłumy fanów :D
 Carpe Diem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz